سوالات متداول

تهیه نرم افزار

برای خرید نرم افزار کافی است از صفحه ی ارسال سفارش استفاده و درخواست خود را برای ما ارسال کنید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته می شود. همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با نرم افزار به مدت 45 روز از آن بصورت رایگان استفاده کنید تا پیش از خرید با قابلیت های آن آشنا شوید.جهت دریافت نسخه آزمایشی از لینک زیر استفاده کرده و پس از وارد کردن اطلاعات لینک دانلود را دریافت کنید.

لینک دریافت نسخه آزمایشی رایگان به مدت 45 روز

برای خرید نرم افزار Woodwork for inventor دو مدل لایسنس وجود دارد. نوع اول لایسنس Woodwork for inventor with CAM است که تمام امکانات نرم افزار بعلاوه امکان تهیه خروجی مستقیم برای دستگاه های فرز و سوراخکاری سی ان سی(CNC) را دارد. نوع دیگر لایسنس Woodwork for inventor بدون امکانات محیط CAM است که هزینه ی کمتری دارد. برای اطلاع از قیمت ها کافی است در قسمت ارسال سفارش نوع لایسنس مورد نظر را انتخاب و برای ما ارسال کنید.

لایسنس های اورجینال نرم افزار Woodwork for inventor مادام العمر است. اما برای دریافت نسخه ی جدید نرم افزار لازم است دوبار آن را خریداری کنید. جهت کاهش هزینه های مشتریان درصورت پرداخت مبلغی بصورت سالیانه با نام Maintenance  جهت پشتیبانی میتوانید هر سال آخرین نسخه از نرم افزار را دریافت کنید. همچنین با دریافت پشتیبانی نرم افزار  یک نسخه خانگی هم به شما داده می شود. نسخه های خانگی یک سال اعتبار دارد و با پایان مدت پشتیبانی غیر فعال میشود.

شما میتوانید به مدت 45 روز از تمام امکانات نرم افزار استفاده کنید و پس از اتمام این مدت تعدادی از امکانات نرم افزار غییر فعال خواهد شد اما کاربران همچنان قادر به کار کردن با آن با محدودیت هایی هستند.

اگر از دستگاه های اتوماتیک CNC صنعت چوب صفحه ای (MDF) استفاده میکنید لایسنس همراه با محیط CAM سرعت کار شما را بسیار بالا میبرد و انتخاب خوبی است. اکثر دستگاه های معروف در صنعت چوب های صفحه ای مانند ماشین های Holzher و Homag و… با این نرم افزار سازگاری دارند. عملیات هایی مانند سوراخکاری صفحات MDF ، فرزکاری و شیار زنی و همچنین چیدمان پرش صفحات بصورت اتوماتیک در نرم افزار انجام می شود.

بله، Cad-Tech نماینده فروش نرم افزار Woodwork for Inventor در ایران است. در لینک زیر میتوانید اطلاعات ما را در سایت رسمی این نرم افزار مشاهده کنید.

صفحه فروشندگان نرم افزار

 

نصب

ابتدا از لینک زیر اقدام به دانلود نرم افزار Woodwork for inventor نمایید. پس از خرید لایسنس میتوانید دارد پنل کاربری خود در سایت اصلی نرم افزار شوید و نرم افزار خود را فعال سازی کنید.

این نرم افزار بصورت افزونه بر روی نرم افزار Inventor نصب میشود. لذا ابتدا اقدام به نصب نرم افزار Inventor کنید و سپس فایل نصب نرم افزار را از سایت woodwork دریافت کرده و نصب نمایید. درصورت نیا میتوانید جهت فعال سازی نرم افزار از مشاوره همکاران ما کمک بگیرید.

برای پیاده سازی نرم افزار طراحی کابینت و مبلمان اداری و منزل Woodwork for inventor در کارگاه یا کارخانه خود نیاز است بخشی از تنظیمات نرم افزار را مطابق استاندارد های داخلی خود تغییر دهید. این کار باتوجه به حجم کار تولید شما میتواند به سرعت انجام شود و یا نیاز به زمان برای هماهنگی با سیستم تولیدی شما باشد. جهت دیافت مشاوره میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

قابلیت ها نرم افزار

بله نرم افزار Woodwork for inventor قادر است الگو برش بهینه برای صفحات MDF شما ارائه کند. همه ویژگی های صفحات شامل رنگ، نوع و ضخامت در آن قابل تعریف است.

نرم افزاری طراحی Woodwork for inventor امکان یراق گذاری اتوماتیک بر روی محصولات شما را فراهم میکند. به این شکل که کافی است یراق مورد نظر همراه با سوراخکاری های آن را برای نرم افزار تعریف کنید و داخل محصول خود بصورت مقید قرار دهید. با هرگونه تغییر در طرح اولیه یراق ها در محل اصلی خود قرار میگیرند.

با کمک نرم افزار Woodwork for inventor به علت کار با نرم افزار قدرتمند Inventor میتوانید تمام یراق های موجود را طراحی کنید و نیازی به استفاده از دیتابیسی برای یراق ها نخواهید داشت. با این وجود خود نرم افزار یراق های پرکاربرد را از پیش طراحی و در دسترس شما قرار داده است و همان ها با اندکی تغییر تا 95 درصد نیاز شما را رفع خواهد کرد. اگر یراقی در لیست استاندارد نبود به راحتی میتوانید آن را طراحی کنید.

بصورت کلی به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

امکان طراحی مدل، اختصاص متریال های مختلف، ساخت و جانمایی یراق آلات مختلف، اختصاص نوار PVC به صفحات MDF، ایجاد تمام سوراخکاری ها بصورت اتوماتیک، تهیه نقشه ی سوراخکاری بصورت اتوماتیک، تهیه فایل اجرایی در نرم افزار CNC، تهیه ی برنامه برش و تولید و لیست قطعات بصورت اتوماتیک، برآورد قیمت تمام شده ی کابینت یا محصول، تهیه الگوی برش صفحات MDF، تهیه لیبل برای صفحات و خروجی به سیستم های مدیریت یکپارچه ERP و سیستم  و Vault

با کمک این نرم فزار برای هر قطعه یا یراق یا صفحه قیمتی در نظر میگیرید و در خروجی فایل Excel میتوانید برآورد حدودی قیمت تماش شده محصول را مشاهده کنید.

بله، نرم افزار Inventor ساخت شرکت اتودسک است و قابلیت باز کردن فایل های 3D MAX با فرمت IGS و فایل های اتوکد با فرمت DWG را دارد. 

WoodWork For Inventor یک پلاگین بر روی نرم افزار Inventor است و شما ملزم به خرید لایسنس Inventor نیستید و فقط هزینه ی پلاگین را پرداخت خواهید کرد. همچنین کار کردن در محیط نرم افزار Inventor قابلیت های وسیعی در طراحی به شما ارائه می دهد.  

نرم افزار Woodwork for Inventor جهت طراحی محصولات MDF مانند کابینت و مبلمان اداری و منزل استفاده میشود. همانند نرم افزار طراحی و تولید IMOS در نرم افزار Woodwork for Inventor قابلیت تعریف محصولات استاندارد و یراق گذاری اتوماتیک وجود دارد. علاوه بر آن به علت سازگاری نرم افزار Inventor با نرم افزار رایج Autocad امکان انتقال اطلاعات قدیمی شرکت ها به بستر این نرم افزار وجود دارد. همچنین قابلیت هایی برای کار با چوب های طبیعی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. با کمک این نرم فزار میتوانید کابینت های ام دی اف طراحی کنید و بصورت اتوماتیک سوراخکاری ها و برش ها را بر روی آن درج کنید و مستقیما نقشه ها را خروجی بگیرید. بیشترین استفاده را از این نرم افزار شرکت های تولیدی و کارگاه ها می برند. هرچند امکان استفاده از آن برای طراح ها و فریلنسر ها هم وجود دارد اما به علت هزینه های نرم افزار معمولا افراد بصورت شخصی اقدام به خرید آن نمیکنند. پس از تهیه نرم افزار مراحل برنامه ریزی تولید ، تامین مواد اولیه و تولید با سرعت و دقت بسیار بالا تری انجام خواهد شد زیرا لیست یراق ها و نقشه ها و سوراخکاری ها کاملا بصورت اتوماتیک تهیه میشود و خطای انسانی در تهیه آنها به حداقل می رسد.

آموزش

ابتدا لازم است کار با نرم افزار Inventor را باد بگیرید. این نرم افزار در صنعت کاربرد های وسیعی دارد و در آموزشگاه های تدریس میشود. پس از آشنایی با این نرم افزار میتوانید با مطالعه ی Manual نرم افزار با کارکرد آن بیشتر آشنا شوید. همچنین ما در شهر های تهران و کرج امکان برگزاری دوره ی فشرده نرم افزار را داریم.

بله در شهر های تهران و کرج امکان برگزاری دوره آموزشی وجود دارد.